Speler cricri04 plaatste een bericht op 08/09 19:21 op het MadWin Forum: Verzend geschenk. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers - Pagina 2
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
Ik ben het eens met Cricri04 dat ik hem en alle andere spelers begroet, het zou leuk zijn om berichten die naar de klantenservice worden gestuurd te kunnen annuleren. Evenzo zou ik willen dat het mogelijk is om aan te geven dat de boodschap dringend is. Een bug in de rangschikking van een toernooi en je verliest je plaats (vooral de 1e). Ik heb geschenken ontvangen die ook vandaag nog geldig zijn verklaard.
Ik heb de klantenservice nog steeds voor niets gehinderd:) (Ik dien mijn voorstel opnieuw in om verzoeken van de klantenservice te kunnen verwijderen die geen reden meer hebben om dat te zijn, het zou u waarschijnlijk tijd besparen bij het verwerken van alle berichten..... bijvoorbeeld, ik zou nu mijn verzoek hebben verwijderd)
Voor geschenken, het verbaasde me! Behalve begin augustus worden de in de winkel bestelde geschenken (en in het bijzonder de cheques) over het algemeen binnen 1-2 dagen gevalideerd en de volgende dag verzonden.
Je moet 90 dagen wachten voordat je contact opneemt met de klantenservice, maar aangezien het augustus is, denk ik dat het het piekseizoen was, dus wees weer geduldig. 🙂
Wat mij betreft, waren de laatste verzonden op 19/08.
Tot op heden zijn de andere batches gevalideerd.
In principe heb ik tot nu toe een gemiddelde vertraging van een week na validatie geconstateerd. Dat was natuurlijk niet het geval toen MadWin op vakantie was. Wat ik begrijp.
Mijn laatste 2 gewonnen cadeausMadLotto) dateren van 19/08 en ik heb ze 2 weken geleden ontvangen. Voor MadWin of CadoVillage, ik heb ze uitgewisseld, ik kan je niet beter antwoorden. Als andere spelers hetzelfde geval hebben en u kunnen antwoorden.....