|
Hallo iedereen!!
Al mijn geschenken zijn nog steeds "on hold" sinds 20 augustus, inclusief de geschenken uit de winkel (die normaal gesproken binnen 1 tot 2 dagen worden gevalideerd).
Is dit voor iedereen het geval of heeft u sinds 20 augustus kavels gevalideerd of ontvangen?
|
|
😉😃 Dank u wel, ik heb mijn cheque ontvangen voor 10 € gevraagd 1 week geleden super Goede avond 🙋 Gefeliciteerd voor u en een goede voortzetting 🙁y): Heb een leuke avond 🎤
|
|
😉😃 Dank u wel, ik ontving mijn cheque voor 10 € gevraagd 1 week geleden geweldig
|
|
Hallo, 🙋 Ik
heb een bericht ontvangen van de klantenservice (^_^^):
***** Het is waar dat we een beetje achterop zijn geraakt na de zomersluiting van het bedrijf. Daarnaast hebben we een voorraadprobleem gehad, maar maak je geen zorgen, je winst wordt ontvangen in onze diensten en je zult het binnenkort ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip.
Wij blijven tot uw volledige beschikking.
Met vriendelijke groeten,
het MadWin Team
*****
Ik ben gerustgesteld, ik zal wachten..... Met dank aan alle 🙋🙋 Goede avond 🌹
Dat is het, dat is het! 🙁y): Goede voortzetting en goed einde van de avond 🎤
|
|
Hallo, 🙋 Ik
heb een bericht ontvangen van de klantenservice (^_^^):
***** Het is waar dat we een beetje achterop zijn geraakt na de zomersluiting van het bedrijf. Daarnaast hebben we een voorraadprobleem gehad, maar maak je geen zorgen, je winst wordt ontvangen in onze diensten en je zult het binnenkort ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip.
Wij blijven tot uw volledige beschikking.
Met vriendelijke groeten,
het MadWin
Team *****
Ik ben gerustgesteld, ik zal wachten..... Dank u allen 🙋🙋
|
|
Hallo 🙋🙋 Hartelijk dank voor uw antwoorden 😂😂 Ik zal wachten tot het einde van de maand en dan zal ik contact opnemen met de klantenservice....... Zie u binnenkort 🙋🙋 🌹🌹🌹🌹
|
|
Hallo cricri04 Ik heb een geschenk gevalideerd sinds 11 juli, maar dat nog steeds niet verzonden wanneer ik het geschenk al ontvangen heb gewonnen op 19 augustus 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔_Goedere avond Floower. ........... Neem contact op met de klantendienst voor meer informatie over deze vertraging 🙁y): In het geval dat een geplakte kopie van de regels wordt gevonden: DreamCentury Entertainment DreamCentury DreamCentury Entertainment, in het bijzonder als gevolg van een voorraadtekort van een van zijn leveranciers of de reorganisatie of gerechtelijke liquidatie van de laatste, niet in staat om de gekozen of gewonnen partij te leveren door het lid, zal het lid per e-mail en door de klantendienst zo spoedig mogelijk op de hoogte worden gebracht en zijn inkomsten zullen worden vervangen door inkomsten van gelijke of grotere waarde. Deze vervanging kan in natura of in MadPoints worden gedaan (zodat de speler een geschenk van gelijke of grotere waarde kan kiezen in de sectie Geschenken op de MadWin). DreamCentury Entertainment zal in geen geval de equivalente waarde van een partij in contanten overhandigen of inruilen voor andere partijen. Dus geen zorgen voor u. Hebben een goede avond 🎤
|
|
Goedenavond, bloem! Na het bericht van cricri, iets langer wachten of de Klantenservice om meer informatie vragen? En ik kan je geruststellen als een cadeau helaas niet op voorraad is, MadWin zal je terugbetalen. Een goede avond hebben
|
|
Hallo Bloem,
van mijn kant, alles is weer normaal. Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst, werden mijn batches gevalideerd en de volgende dag verstuurd!
Als uw batch gevalideerd is, is er geen probleem..... waarschijnlijk een voorraadtekort, maar ik weet zeker dat het team er al op zit. Als u vindt dat de tijd te lang is, kunt u altijd proberen om te zien wat er in uw specifieke geval gebeurt door contact op te nemen met de klantenservice.
|
|
Hallo cricri04 Ik heb een geschenk gevalideerd sinds 11 juli, maar dat nog steeds niet verzonden wanneer ik het geschenk al ontvangen heb gewonnen op 19 augustus 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
|
|