goedeavond, Ik merk al een tijdje Bugs in sommige games. (voornamelijk tijdens de challenges omdat ik er veel doe.) Persoonlijk gebruik ik linux, en het is mogelijk dat er wat problemen zijn met dit besturingssysteem... Maar ik weet niet of ik de enige ben? . Ik post hier omdat wanneer ik contact opneemt met de klantenservice, ze me om screenshots vragen. (die voor mij de problemen niet oplossen of onmogelijk te nemen zijn: bijvoorbeeld op de Bubble War -uitdagingen staat de meter op het maximum, dus bonus, en gaat plotseling naar beneden, en ... we beginnen opnieuw vanaf het begin, of op PariMots waar na de meter tot de max geen bonus wordt toegevoegd.)
Ik speel alleen met gratis spellen! Ik had er genoeg van dat mijn Credits werden opgegeten vanwege een bug! Het is 13 juni, tussen 1 juni en vandaag, er is geen 12 juni geweest of ik heb geen probleem ondervonden! met andere woorden, in Credit zou ik in 13 dagen minstens 12 verloren hebben! Nee bedankt!
Goedeavond, 3/4 van de tijd wordt er rekening gehouden met mijn opmerkingen en ik probeer zo goed mogelijk duidelijk te zijn in mijn beschrijvingen van Bugs die ik tegenkwam. Maar toch, het blijft irritant als je een "goed spel" speelt dat de bonussen niet kloppen. De uitdagingen (betalend of niet) zijn nog steeds vrij duur voor ons geluk of onze manier van spelen. Ik kom persoonlijk altijd dezelfde Bugs tegen, en sommige, wanneer ik opnieuw om een screenshot wordt gevraagd (ik begrijp nog steeds niet hoe het helpt als er meerdere van ons klagen over dezelfde bug, of ik ben de uitzondering die ik niet' t weet! :D) zijn onmogelijk te bewijzen. (zoals de Bubble War die opnieuw begint bij 0 wanneer je een bal, een hendel, enz. zou moeten aanraken) En gedurende deze tijd verlies je geld of Points . En dat moeten we altijd proberen te bewijzen, zonder dat we daarvoor per se worden vergoed. (voor bewijs 50 van de 1000 Points terugbetaald op een PariMots uitdaging, als je weet hoe belangrijk de bonussen in deze delen zijn...)
We werken aan de Bugs die aan ons zijn gemeld, maar het is inderdaad de klantenservice waarmee u contact moet opnemen. Uw opmerkingen worden duidelijk in overweging genomen en altijd doorgegeven aan het technische team.
Goede avond, ik ben een beetje moe van het verlies van punten en geld zonder seizoen. Contact opnemen met de klantenservice is één ding, maar kunnen we ook maar één antwoord hebben op onze vragen? Ik ben een beleefd, redelijk en vriendelijk persoon, maar ik ben net verstrikt geraakt in een betaalde uitdaging met een meter die begint bij 0......... en nu moet ik bekennen dat ik deze site op prijs stel, maar ik wil er nauwelijks over nadenken of, fabelachtig genoeg, het opgelost hebben (en zonder me te richten tot de klantenservice, die zeer concurrerend is, maar niet al het werk te doen heeft?
Hallo iedereen die ik vaak 200 punten mis bij het toekennen van punten. Bijna elke keer dat ik het rapporteer aan de klantenservice die de punten regulariseert (gemiddelde op het spel). Ze adviseerden me om cookies te verwijderen, browsen geschiedenis, die ik regelmatig doen en toch blijft de pb nog steeds.
En geen kruisbes, voor mij was je niet aan het dromen :) Na deze Bugs , zoals je zegt, is het een beetje jammer dat we onze "goede trouw" moeten bewijzen.
En als ik deze kleine bug mag toevoegen. Het zou mooi zijn als de meldingen op een nieuw tabblad, op het huidige tabblad of op een ander open tabblad worden geopend.
goedenavond, op PariMots of na de meter op max, er wordt geen bonus toegevoegd.)
Dank u voor uw antwoorden 😉 I
k
heb het toen
niet gedroomd, het is me ook overkomen, evenals het deel dat stopt als ik een verhuizing heb om te spelen en het gaat zo snel dat we geen vangst kunnen maken, hoe we ons goede vertrouwen kunnen bewijzen?
Datum van uitgave van het bericht 31/05/2013 11:23:52