Het is inderdaad niet de SC die dit probleem zal oplossen, maar eerder het technische team, maar sinds begin maart lijkt het erop dat ze dit geschil niet kunnen oplossen 🤕
Ik heb ook hetzelfde probleem, ik denk dat in plaats van te zeggen dat alleen de klantenservice ons kan helpen, we misschien moeten proberen het probleem op te lossen. ^^
Ik heb vandaag de datum, tijd, beschrijving, transactienummer, begunstigde en bedrag naar de klantenservice kunnen sturen, om het voor hen gemakkelijker te maken....🤔
Ook ik wacht nog steeds op het antwoord, want ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodra het incident zich voordeed op vrijdagavond........................................................het zal vanavond
ik had het probleem met online krediet aankopen plus vrijdag. Mijn internet plus rekening werd 3 keer 10 euro gedebiteerd en ik had geen tegoed!!!!! Elke keer kreeg ik te horen dat er een probleem was 😕 Ik heb SFR
onmiddellijk op de hoogte gebracht die me 2 keer 10 euro terugbetaalde, maar er zijn nog steeds 10 euro gedebiteerd en waarvoor ik geen tegoed kreeg! Waar gingen die 10 euro naartoe? 😡 Ik heb de klantenservice onmiddellijk op de hoogte gebracht en ik heb nog steeds geen antwoorden van hen deze maandag om 13.00 uur.....
Is het iemand anders overkomen voor internetbetaling plus?
🙋🙋 Ja, ik he
b
hetzelfde probleem, maar ik wacht al sinds de antwoorden.