Speler fabibiko plaatste een bericht op 04/03 20:32 op het MadWin Forum: Internet paypal. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Ontdek Pharaoh
Pharaoh Butin Pharaoh
Win een Sony Xperia 5-smartphone
Ontdekken
Ontdek Voetbalduel
Football Duel
Ontdekken
Ticket naar Gratter Monaco
Aantal resterende tickets :3400 / 3400
Win 200,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Brikz Attack
Brikz-aanval
De Brikz, de gezworen vijanden van Goowiz, zijn terug in dit arcadespel waarin je vaardig moet zijn!
Ontdekken
Ontdek de Zombie Academy
Spel bij Butin Zombie Academy
Win een draagbare Dell Inspiron 15,6" FHD
Ontdekken

onderwerp:  Internet paypal
fabibiko
14 
04/03/2011 20:32:59

Hallo iedereen die ik
heb betaald met paypal 2 keer, maar ze voegen mijn credits niet toe hoe dit te doen?

calop06
611 
26/04/2011 14:23:21

Ochtend,

Het is inderdaad niet de SC die dit probleem zal oplossen, maar eerder het technische team, maar sinds begin maart lijkt het erop dat ze dit geschil niet kunnen oplossen 🤕

Guizmore
112 
03/04/2011 15:54:59

Ik heb ook hetzelfde probleem, ik denk dat in plaats van te zeggen dat alleen de klantenservice ons kan helpen, we misschien moeten proberen het probleem op te lossen. ^^

fabibiko
14 
27/03/2011 14:19:56

Ik heb ze zojuist mijn transactienummer gestuurd

annie9950
18 
16/03/2011 14:38:30

Hallo !! 🙋🙋

Ik heb eindelijk mijn Credits !!! heel erg bedankt !
QuoVerbis de "haar van het beest" op na een lange puinhoop.


annie9950
18 
10/03/2011 13:17:41

Hallo !!

Ik heb vandaag de datum, tijd, beschrijving, transactienummer, begunstigde en bedrag naar de klantenservice kunnen sturen, om het voor hen gemakkelijker te maken....🤔

Ik hoop snel gecrediteerd te worden... 🙂

Tot snel

annie9950
18 
09/03/2011 13:03:34

Hallo 🙋

Ook ik wacht nog steeds op het antwoord, want ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodra het incident zich voordeed op vrijdagavond........................................................het zal vanavond

5 dagen duren, inclusief het weekend 🙋🙋

webmaster
1631 
09/03/2011 07:09:38

Zoals reeds aangegeven, kan alleen de Klantenservice u antwoorden! Zij zullen uw account controleren en indien nodig correcties aanbrengen!


Het web'.

fabibiko
14 
08/03/2011 09:36:55

Eén antwoord alstublieft!

fabibiko
14 
07/03/2011 14:07:29

Hallo,

ik had het probleem met online krediet aankopen plus vrijdag.
Mijn internet plus rekening werd 3 keer 10 euro gedebiteerd en ik had geen tegoed!!!!! Elke keer kreeg ik te horen dat er een probleem was 😕 Ik heb SFR

onmiddellijk op de hoogte gebracht die me 2 keer 10 euro terugbetaalde, maar er zijn nog steeds 10 euro gedebiteerd en waarvoor ik geen tegoed kreeg! Waar gingen die 10 euro naartoe? 😡 Ik
heb de klantenservice onmiddellijk op de hoogte gebracht en ik heb nog steeds geen antwoorden van hen deze maandag om 13.00 uur.....

Is het iemand anders overkomen voor internetbetaling plus?

🙋🙋 Ja, ik he

b


hetzelfde probleem, maar ik wacht al sinds de antwoorden.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden