Speler henri22130 plaatste een bericht op 10/02 15:36 op het MadWin Forum: #na. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Ontdek de oude teksten
Oude teksten
Ga op avontuur met Julien Riddle voor de zoektocht naar het langste woord!
Ontdekken
Drago Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :3500 / 3500
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ying & Yang kraskaart
Aantal resterende tickets :3319 / 30000
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Eldorado
Eldorado Bootee spel
Win een Nestniche Retro Console-behuizing
Ontdekken
Ontdek Game Masters
Bounty Game Game Masters
Win een Oangcc 10 Inch Android 13 Os-tablet
Ontdekken

onderwerp:  #na
henri22130
10/02/2011 15:36:54

In mijn inkomsten bijhouden, op een geschenk in de staat (wachten op validatie, etc......) Ik heb #NA (die geregistreerd is zodra het geschenk is gevalideerd)

Kan iemand me vertellen wat dit betekent

dat ik u bij voorbaat dank.

sofetjp
10/04/2011 10:16:51

hetzelfde voor mij. 5 hangende loterijgeschenken.
geen reactie van service.

mich22
120 
09/04/2011 23:56:52

Ik zit in dezelfde situatie... Ik heb 13 cadeaus in behandeling met het concept #N/A#. (9 op MadWin en 4 op CadoVillage ). maar ik heb ook geen duidelijk antwoord van de klantenservice. Toch heb ik sindsdien een paar cadeaus gekregen dus ik begrijp het niet.

enniev
09/04/2011 13:52:34

Hallo, ook een geschenk geblokkeerd voor twee maanden, en de, type reactie van de klantenservice.
Geen verdere actie .........................................................................................................................................
Is het cadeau gewonnen bij het verlotingsscherm een spookgeschenk?
Omdat die gekocht bij de etalage van de cadeauwinkel zonder problemen aankomen.........
Bedankt voor uw antwoord op onze Web Master

chevalier3000
59 
08/04/2011 23:59:46

Ik heb nog steeds 2 geschenken in #NA voor maanden, ondanks verschillende herintroducties bij de SC, nog steeds niets..... Toch heb ik sindsdien thuis al andere cadeaus ontvangen, dus misverstand over 🙁

archibal83
37 
09/03/2011 03:21:22

Dank je wel Raphi en Lapinkausangvert !🙁y): Je
bent echt geweldig en 👏 heeft vooral een grote kennis van hoe de groep sites werkt!
Dat gezegd hebbende, ik heb geschenken die dateren van eind 2010 en die nog steeds in #NA# staan en de klantenservice vertelt me dat ze mij de reden daarvoor sturen, maar hun antwoord is al 1 maand oud en zonder suite🎵. Maar in de tussentijd heb ik andere cadeaus gewonnen en sommige zijn naar mij opgestuurd, andere staan nog in #NA#, het is moeilijk te begrijpen!

Kunnen we het ons veroorloven om hen een iteratief exemplaar van onze identiteitskaart met onze bijnaam erop te sturen? Als je twijfelt, is dat misschien de reden waarom het vastloopt?
Dank u voor het adviseren van 😔 P.S.:

Lapinkausangvert: uw bijnaam trekt mijn curiosité🤔 aan, ik geloof niet in willekeurige letters van het toetsenbord, is het indiscreet om te vragen naar het verhaal van zo'n ongewone bijnaam? 😂 🙋 🙋

lapinkausangvert
246 
13/02/2011 15:23:14

🙋 Raphi Ah,


deze beroemde schroevendraaier kit, we zullen het ons herinneren!

Ik heb dit bericht geplaatst omdat ik de laatste tijd problemen heb gehad met Madgames. Ik stuurde 3 berichten naar de klantenservice en gaf ze uiteindelijk mijn MadWin bijnaam,..... en legde uit dat ik al een paar maanden geleden gecontroleerd was. De SC antwoordde dat ik willekeurig was geselecteerd voor deze controle en, inderdaad, na de gevraagde documenten al op hun andere sites te hebben verstrekt, werd mijn gewonnen geschenken automatisch gevalideerd.

Sindsdien heb ik geen souci😂🙁y meer): Maar het

is jammer dat de klantenservice niet meer naar deze papieren vraagt als je je registreert, bijvoorbeeld omdat het verbazingwekkend is hoeveel mensen vragen over deze beroemde NA (vooral op de MAdgames muur).

Flavie78710, blijft met klantenservice, in geval van .................................................................................................................................................................................................................................. Maar, als je besluit om documenten te sturen, vergeet dan niet om je bijnaam 😎 Goede


zondag aan iedereen te geven, Raphi vriendschappen 🌹🌹

flavie78710
12/02/2011 07:48:34

O, er is een serieuze stank geweest! Ik


beloof, ik heb niet zoveel fouten gemaakt van frappe😂😎😂 Goedenavond iedereen


! 🙋 Hallo

Lapink!

Denk aan de beroemde schroevendraaier kit! Ik had deze #N/A al geruime tijd! De klantenservice heeft me toen geantwoord:

Elke overwinning moet een validatiefase door onze beheerders doorlopen voordat ze worden verzonden. Wanneer de status van uw geschenk '#NA' is, betekent dit dat onze beheerder het nog niet heeft gevalideerd.

Zodra dit is gebeurd, kan uw batch worden ingepland voor onze volgende verzendsessie.


Goedenavond


Hallo op tous🙋 Dat is

precies wat er met mij gebeurt op deze moment🙁n): Het zou mooi zijn als de klantenservice zou kunnen uitleggen wat het probleem is in plaats van ons te vertellen dat de beheerder de batch nog niet heeft gevalideerd!

Nou, ik stuur ze een kopie van mijn identiteitsbewijs en een bewijs van verblijf, misschien helpt dat om verder te komen....😕

henri22130
11/02/2011 23:14:09

Oké, bedankt

, nu hoeven we alleen nog maar te wachten.

raphi62200
392 
11/02/2011 21:19:56

O, er is een serieuze stank geweest! Ik


beloof, ik heb niet zoveel fouten gemaakt van frappe😂😎😂 Goedenavond
iedereen

! 🙋 Hallo

Lapink!

Denk aan de beroemde schroevendraaier kit! Ik had deze #N/A al geruime tijd! De klantenservice heeft me toen geantwoord:

Elke overwinning moet een validatiefase door onze beheerders doorlopen voordat ze worden verzonden. Wanneer de status van uw geschenk '#NA' is, betekent dit dat onze beheerder het nog niet heeft gevalideerd.

Zodra dit is gebeurd, kan uw batch worden ingepland voor onze volgende verzendsessie.


Een goede avond hebben



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden