Speler bibundum123 plaatste een bericht op 02/12 01:41 op het MadWin Forum: verlies van onderdelen. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Sirocco Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :3000 / 3000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Catch A Prize Jackpot
Catch A Prize Jackpot spel
Win een draagbare videogameconsole
Ontdekken
Ontdek Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie is terug voor een verborgen vaardigheidsspel
Ontdekken
Ontdek Voetbalduel
Football Duel
Ontdekken
Ontdek de Zombie Academy
Spel bij Butin Zombie Academy
Win een Samsung Galaxy Tab S5E zwarte tablet
Ontdekken

onderwerp:  verlies van onderdelen
bibundum123
02/12/2010 01:41:15

Hallo iedereen
hier wilde ik mijn onaangename ervaring van vroeger met je delen.

net na middernacht wilde ik mijn spellen spelen door cube poker te spelen, behalve dat ik na 2-3 spellen altijd een foutmelding had als ik een nieuw spel laadde. Als ik me goed herinner, zei het bericht dat het op dat moment onmogelijk was om verbinding te maken met de server en dat ik het later opnieuw moest proberen.
Dus ik heb herhaaldelijk op "replay" geklikt totdat een spel begon, behalve dat toen ik terugkwam

op de hoofdpagina van de site, ik zag dat alle spellen die ik wilde laden, maar die me hadden afluisteren nog steeds débitées😲 waren, waardoor ik 7-8 spellen

kwijtraakte gratuites😡 dus is er een manier om ze terug te krijgen?

kermit1982
29/01/2011 08:15:55

Hallo iedereen,

ik had dit probleem gisteravond ook rond 22.00 uur. De melding "er is een fout opgetreden" verscheen net na de omzetting van het resultaat in gekke punten.
Dientengevolge, werden al mijn gekke punten die ik na 9:53 uur won niet gecrediteerd.

Ik stuur een e-mail naar de klantenservice om voor dit alles krediet te krijgen.

Bedankt voor het advies. Gelukkig bestaat het forum!!!!


Ben4930
18 
08/12/2010 22:07:06

Ja, normaal gesproken reageert de klantenservice snel op al uw problemen!!!!!!! 😎!

bibundum123
02/12/2010 21:06:15

Ik zal ze de bugg laten weten en we zullen zien wat er daarna gebeurt:)

heel erg bedankt

Guizmore
112 
02/12/2010 18:50:26

Hallo, de enige manier is om contact op te nemen met de klantenservice en uw bezorgdheid uit te leggen, u krijgt dan na controle uw geld terug. 🙂



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden