Ik wist het niet zeker, dus ik heb niets gezegd.....
De barakabonus levert 53.000 punten en kruiwagens op wanneer het maximale geld in een cheque van 20 euro wordt bewaard............
Maar aangezien de cheque van 10 euro 591.790 MadPoints waard is, lijkt het logisch om te zeggen dat 20 euro 1.183.580 Madpoints waard is, en daarom zou 10% van dit Max-contante geld 118.358 Madpoints zijn.......... wat dus niet bijgeschreven wordt bij de gelukkige winnaars Baraka !
ik had het geluk Baraka te hebben, maar eerlijk gezegd lette ik er niet op of de Madpoints op mijn balans werden bijgeschreven. Een fout van mijn kant, jammer genoeg accepteer ik het volledig!
Gefeliciteerd fabienfleury voor uw ipad 🙁y): Hebben een goede
Deze keer, Webby, kun je in mijn accountgeschiedenis rondkijken.
Voor het 1600 deel had ik 2 baraka en vond ik in de winkel "Une Machine de Jeu A Pince" die 2.400.000 punten waard is en dus in plaats van 480.000 punten bijgeschreven, had ik een prachtige +113620 punten waarvan ik de oorsprong niet eens kan uitleggen!
Kortom, ik weet dat persoonlijke problemen moeten worden geadresseerd aan de klantenservice......... maar dat was alleen maar om mijn uitspraken te ondersteunen..... en te laten zien dat ik niet gek ben 😵 😵 😵 😵 😵 😵 😵 😵 😵 😵
we komen terug op hetzelfde punt als de vorige keer....... het werkt niet altijd even goed deze bonus.... en het is nog steeds vermoeiend als we alles moeten volgen en niet kunnen vertrouwen..... (het neemt een beetje van het plezier van het spel af!)
ik ben het eens met uw berekening, Cricri..... Bovendien, ik volgde in gevallen waar ik 2 Baraka bonussen had gewonnen op hetzelfde spel (het maximale geld was omgezet in een cheque), en, ik heb meer dan 200.000 punten bijgeschreven........
Echter, van mijn kant vond ik een paar dagen geleden wel een zaak waarvoor de bonus me iets meer dan 56000 punten opleverde (ik had ook het maximale geld gewonnen op dit spel en ik had het omgezet in een 20 eurocheque)..... Maar ik weet niet zeker of de anomalie systematisch is. Ik heb de gecrediteerde punten zoveel mogelijk gevolgd en heb in de afgelopen 2 weken slechts één anomalie vastgesteld.
Ik stuurde een bericht naar de klantenservice met de data en tijden van de anomalie die ik had vastgesteld..... laten we wachten op de terugzending.