vroeg me af waarom u ons niet toestaat om de garantie op onze kavels te laten werken? Jammer, want de xbox die ik onlangs heb gewonnen heeft een leesprobleem, ook al is hij gloednieuw. En ik wilde weten waarom de prijzen van MadWin niet dalen als de commerciële prijzen dalen? (Wii, dsi....) Ik wil je niet lastigvallen met deze vraag, het is gewoon nieuwsgierig. Als mijn eerste een beetje spijt heeft........ Ik hoop dat u mij zult antwoorden, want hier heb ik een robotmolen gewonnen en ik zou niet willen dat mevrouw de storing mij bezoekt........
Webby, wij wachten op uw lichten! ! ! ! Geen vakantie meer........
Datum van uitgave van het bericht 25/08/2010 16:15:39
voor de garantie: heeft u contact opgenomen met de klantenservice? Wij zorgen voor de garantie.
- voor de prijzen in de winkel: integendeel, wij laten u systematisch profiteren van kortingen, zodra de prijzen van consoles, DVD's, videospelletjes..... enz. bij onze leveranciers dalen! Helaas, waar je gelijk hebt, is het omdat de prijs niet is doorgegeven aan de Wii, we hebben het niet gezien, het is een ongelukkige omissie die we gaan corrigeren..... maar op de DS, tenzij ik me vergis, zijn de recente druppels geïntegreerd in de Gift Showcases !
Hallo! Nee, van de sleutelhanger tot de ipad betaalt u niet de verzendkosten, net als een andere bekende site. MadWin denkt niet dat zijn spelers duiven zijn. Wanneer je punten in Baraka in je puntenteller gaan die je hebt sinds je je bij de site komt waar je punten naar de verschillende aangeboden spellen gaan! Heb een goed spel en welkom!
Hallo iedereen die ik zou willen weten of ik een geschenk ademeton win of het 1 cheque is die de kosten voor mijn rekening zijn? Dan moet ik betalen?
Dan tweede vraag als ik het wiel baraka draai vertelt hij me dat ik 20 punten heb verdiend, 50 100..... of ga de punten dank u voor het beantwoorden van mij hartelijk 😂
Ja en aangezien het geen accessoire is, willen ze een kopie van het garantiecertificaat met aankoopfactuur om op eigen kosten een retourzending en vervanging op gang te brengen, anders zijn de verzend- en reparatiekosten voor mijn rekening.
Ik heb zelf een xbox en het lijkt mij dat microsoft degene is die de garantie neemt. Ik had een probleem met een van de controllers in het pakket, ik moest gewoon mircosoft bellen en ze stuurden me er een terug. Heb je geprobeerd ze te bellen?