ik u er nogmaals aan herinneren dat dit forum niet kan worden gebruikt om zeer persoonlijke gevallen aan de kaak te stellen, we kunnen u hier niet antwoorden! Neem contact op met de klantendienst, die als enige de status van uw account kent en dus de enige die u efficiënt kan antwoorden!
Ik kan slechts twee algemene opmerkingen maken: * Controles worden in een langzaam tempo verstuurd, dus het duurt iets langer om te worden verzonden. Indien u deze echter niet na een lange vertraging heeft ontvangen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst, zodat we een eventueel bezwaar op de cheque kunnen overwegen!
* Wanneer een geschenk "geldig" is, betekent dit dat u het ontvangt zodra de volgende zending wordt verzonden als wij het in voorraad hebben, wat het geval is voor de meeste van de aangeboden geschenken. Het komt echter wel eens voor dat onze leveranciers de verwachte levertijd niet halen, in welk geval het iets langer kan duren. Nogmaals, de beste manier om gerustgesteld te worden is om contact op te nemen met de klantenservice!