Het forum is niet de bijlage van de klantendienst, neem contact met hen op, zij kunnen u een persoonlijk antwoord geven dat wij spelers niet altijd weten. Om uw geschenken zo snel mogelijk te ontvangen, controleert u of uw gegevens geregistreerd zijn.
zelfde voor mij is het meer dan een jaar geleden dat ik heb gewacht op het sponsorgift van een van mijn petekinderen.....................................................................................................................................................................................................................
ik heb een sponsorgift gewonnen en ik kan er niets mee doen (de status is ongeïnformeerd, ik kan ze niet inwisselen voor punten) en dit gedurende bijna 2 weken. Het lijkt erop dat we moeten wachten op MadWin om ze te valideren 🤪 Iemand heeft deze situatie al ondervonden en weet of het lang zal duren, klantenservice is niet erg spraakzaam over deze kwestie?
de sponsor heeft het geschenk onmiddellijk op zijn rekening bijgeschreven in de winsten. U kunt het inwisselen voor punten. Gekochte cadeaus zijn niet geldig. Je moet ze winnen in een gelijkspel.
Nou, ik begrijp niet waarom mijn sponsor niet hetzelfde lot heeft ontvangen als ik, want het was mijn eerste geschenk en respecteerde de 3 regels die mij werden verteld in antwoord op mijn vraag 😔