zousk schreef: ½ Hallo, dit probleem is mij nooit overkomen..... als je er nog steeds zin in hebt, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je misschien helpen. Ik heb al twee dagen lang een ander probleem: 🙄 : het deel van het startscherm U hebt alle tijdelijke bestanden in uw browser verwijderd, inclusief cookies? Het lost veel problemen op met deze kleine techniek
betreft, heb ik geen identificatieproblemen. Ik weet niet waar uw probleem vandaan kan komen, maar hebt u geprobeerd de pagina bij te werken? Zou het niet voortkomen uit uw cookie-acceptatieconfiguratie? U dient contact op te nemen met de klantenservice (beschikbaar op de homepage bovenaan) en hen de reden van uw verzoek mee te delen. MadWin's team zal je waarschijnlijk beter helpen dan ik! 😉 Veel succes voor de toekomst!
Hallo, dit probleem is mij nooit overkomen..... als je er nog steeds zin in hebt, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je misschien helpen. Ik heb de afgelopen twee dagen nog een ander probleem gehad: het deel van het "gratis spelletjes" startscherm downloadt niet volledig, het blijft geblokkeerd op 88%, dus ik heb geen toegang tot de spelpictogrammen en kan niet spelen! Is het al gebeurd met sb? Ik heb de klantenservice gebeld, we zullen zien.... maar het is nog steeds frustrerend om mijn 15 dagelijkse spelletjes niet te kunnen spelen! 😢
Hallo, ik stel voor dat u uw probleem aan de klantenservice meldt, zij kunnen zeker uitleggen waar het probleem zich voordoet. Misschien is het ook een instelling op uw computer, als u bijvoorbeeld pop-upvensters blokkeert, is het mogelijk dat het niet werkt. Veel succes aan u
Ik begrijp niet waarom ik geen gratis spellen kan spelen als ik op een van deze spellen klik. Het vertelt me dat ik me steeds opnieuw moet identificeren zonder dat ik in staat ben om te spelen, kan me helpen door me een uitleg te geven, misschien ook gezien het je overkomt dankzij