Speler LaurePel plaatste een bericht op 29/07 10:10 op het MadWin Forum: Wijziging van e-mail adres. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
Hallo. Afgelopen woensdag wilde ik het e-mailadres van mijn MadWin via het formulier. Ik heb echter nooit de e-mail ontvangen om mijn nieuwe adres te valideren en mijn account opnieuw te activeren. Ik probeer het elke dag opnieuw, maar nooit een e-mail ontvangen. En dus is mijn MadWin account bijna 1 week lang geblokkeerd, onmogelijk om te spelen of zelfs maar om erin te komen. En daardoor onmogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb ze afgelopen donderdag een bericht gestuurd vanaf dit CadoVillage account, maar geen reactie. Het wordt lang en ik weet niet wat ik moet doen. Help alsjeblieft!