Speler martib plaatste een bericht op 17/01 00:55 op het MadWin Forum: Getuigenis.. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Ontdek Lekker Junkfood
Lekker junkfood
Ontdekken
Ontdek de oude teksten
Oude teksten
Ga op avontuur met Julien Riddle voor de zoektocht naar het langste woord!
Ontdekken
Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 500 Punten
Ontdekken
Ontdek Brikz Attack
Brikz-aanval
De Brikz, de gezworen vijanden van Goowiz, zijn terug in dit arcadespel waarin je vaardig moet zijn!
Ontdekken
Ontdek de Zombie Academy
Spel bij Butin Zombie Academy
Win een Google Pixel 7-smartphone
Ontdekken

onderwerp:  Getuigenis.
martib
63 
17/01/2012 00:55:16

In april 2011 had ik genoeg punten verzameld om de DVD Resident Evil Apocalypse te bestellen. (ja ja ja, 04/2010!)
Na bijna tien maanden van klachten, en wachten, hier is de gedwongen uitkomst die de DreamCentury wil inbrengen in mij:

"Op maandag 19 december 2011 om 12:32:35:35
Hallo martib,
We hebben uw account gecrediteerd met 500.000 punten om dit probleem te sluiten. Natuurlijk, als de dvd aan ons was geretourneerd, zouden we alle punten van de dvd terugbetalen, d.w.z. 825.000 punten, maar als de dvd ons niet zou bereiken (voorbeeld: La Poste verloor uw pakket), zouden we geen verdere compensatie kunnen geven.
Oprecht,
het CadoVillage Team"

Wat schokkend is, is dat ze na al die tijd blijven hopen dat ik het krijg! Maak me niet aan het lachen!
Als gevolg van dit alles moet ik de kwade trouw van La dream OF het postkantoor op de proef stellen! 325.000 punten verspild!
De beschuldigingen gecamoufleerd door mooie formules, een CATEGORISCHE weigering om mij volledig te vergoeden, maar bovenal een duidelijke verdenking van mijn goede trouw; zijn ondraaglijk voor mij!
Ik ben meer dan geduldig geweest, maar hier getuig ik van mijn geval, zodat u niet in dezelfde valkuil vallen, en dat, de Dream ingesteld levering controles (zelfs voor een winst die op het moment werd verondersteld te zijn 15 euro), of maken hun verzekering evolueren met de Post Office. Zoals ze willen, zolang het niet de spelers zijn die bepaalde disfuncties absorberen.

Ik denk dat ik geen uniek geval ben? Denk dus, vergeef me, juich me een beetje op....... Zelfs als ik niet wil dat iemand deze kleine problemen zo onschuldig tegenkomt.......
Dit onderwerp staat open voor vergelijkbare zaken, zodat we allemaal de omvang van "niet-leveringen" kunnen beoordelen. Maar ook aan de ideeën van de meest intelligente mensen om een oplossing te vinden, in plaats van de Droom.....

Martib.

PS: bericht opgeslagen. Ik ben van nature rustig, maar ik blijf niet onderdanig.

keepsake
16 
19/01/2012 00:52:02

Ik kom van mijn kant uit Canada. Met behulp van de aankoop van krediet had ik ook genoeg punten om me mee te nemen voor een waarde van 345 euro aan cheques!....het duurde minstens 2 goede maanden van het aftappen voordat ik te horen kreeg dat het niet zou werken. Als we in Canada zijn, sturen ze geen cheques, maar doen ze liever bankoverschrijvingen..... Ik denk dat het een beetje dom is omdat ik de cheque hier in Canada gemakkelijk had kunnen inwisselen.....
Kortom, de overdracht werkte niet om de eenvoudige reden dat we in Canada geen IBAN hebben. Ze stelden toen voor om het te vervangen door een item van een beetje gelijke waarde ter compensatie (dat ik sowieso zal verkopen om mijn geld terug te verdienen....!)

Anders vind ik dat we tegenwoordig bcp minus ! het kopen van een tegoed niet meer betalen.
Ik haat de nieuwe versie van Eldorado en het spel van de maand (we winnen kleine hoeveelheden punten) en de onderdrukking van eden en houd omhoog.
voordat het was het waard voor 50 euro van krediet konden we hebben tot 1 000 000 000 punten....nu...100 000...300 000 grote max....het is niet meer de moeite waard!
Ik ben echt teleurgesteld!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden