zojuist een verzoek ingediend bij de klantenservice.
Hier zijn de kosten:
Uw verzoek is verzonden.
U ontvangt binnen 48 tot 72 uur een antwoord dat u op de website en op uw persoonlijke e-mailadres kunt inzien.
Belangrijke informatie :
DreamCentury zal jaarlijks gesloten zijn in de zomer van dinsdag 27/07/2010 tot en met 15/08/2010. Als gevolg hiervan kunnen wij niet reageren op uw verzoeken aan de Klantenservice of uw geschenken tijdens deze periode verzenden. Vanaf 16/08/2010 worden uw aanvragen verwerkt in de bestelling en het versturen van uw Gifts zal zeer snel gebeuren.
stuurde Madwin MadWin een prijs, p-sleutel stijl die ik niet heb ontvangen. Eenmaal ontvangen, controleerde ik de verzenddatum, die overeenkwam met degene die de site in mijn inkomsten bijhouden, maar het postkantoor duurde 20 dagen om het te leveren aan mij 😈😡😈😈 Maar, ik
begrijp je 2loup1, tussen een snuisterij en een cheque, is er reden tot bezorgdheid.
Ik bied u deze paar 🌹🌹🌹🌹, om u te laten wachten.
😎
Re fred 🙋 U
wilde weer een bijdrage leveren, maar het lijkt erop dat uw antwoord niet is aangepast aan sommige hier 😈 Of misschien
Niet cool 2loup1 je vorige bericht... Soms heb ik moeite om bepaalde reacties te begrijpen. en): Kortom, netiri2212, geen zorgen, je krijgt begin volgende week antwoord van de Klantenservice!
Onze reactietijden van de klantenservice zijn de afgelopen drie maanden uitzonderlijk geweest, zoals blijkt uit alle berichten die onze winnaars ons graag per post sturen na ontvangst van een geschenk, maar het is waar dat onze vertragingen gedurende een week zijn veel langer omdat we een beetje overspoeld worden met berichten 😉)) In principe moeten we onze reactietijden nog verbeteren bij een grote toestroom van berichten.
Zoals gezegd geloof ik Claudie92 in een eerder bericht: Bugs => berichten op de SCL die exploderen => langere vertragingen om te beantwoorden!
Om nog maar te zwijgen van het feit dat donderdag 11/11 een feestdag was en dat helpt niet!
Goed spel allemaal!
Het web'
Beste web
Niet cool inderdaad 😈 Als ik iets te zeggen heb, goed of slecht, schroom ik niet om het te laten weten.
Als je je PB's leest, ken je mijn situatie want ik heb mezelf voor de eerste keer toegestaan contact met je op te nemen maar natuurlijk geen antwoord van jou 🙁n): Natuurlijk antwoord je mij om contact op te nemen met de SC 😵 Het is al gedaan voor jouw info 🤡
Als het om grote cheques gaat, is het misschien goed om ze achteraf op te sturen en ons het trackingnummer te geven 😎 Zodat we actie kunnen ondernemen.
Om af te sluiten, reactie heel gemakkelijk te begrijpen
Fijn weekend
Datum van uitgave van het bericht 13/11/2010 15:37:45
Niet cool 2loup1 je vorige bericht... Soms heb ik moeite om bepaalde reacties te begrijpen. en): Kortom, netiri2212, geen zorgen, je krijgt begin volgende week antwoord van de Klantenservice!
Onze reactietijden van de klantenservice zijn de afgelopen drie maanden uitzonderlijk geweest, zoals blijkt uit alle berichten die onze winnaars ons graag per post sturen na ontvangst van een geschenk, maar het is waar dat onze vertragingen gedurende een week zijn veel langer omdat we een beetje overspoeld worden met berichten 😉)) In principe moeten we onze reactietijden nog verbeteren bij een grote toestroom van berichten.
Zoals gezegd geloof ik Claudie92 in een eerder bericht: Bugs => berichten op de SCL die exploderen => langere vertragingen om te beantwoorden!
Om nog maar te zwijgen van het feit dat donderdag 11/11 een feestdag was en dat helpt niet!
stuurde Madwin MadWin een prijs, p-sleutel stijl die ik niet heb ontvangen. Eenmaal ontvangen, controleerde ik de verzenddatum, die overeenkwam met degene die de site in mijn inkomsten bijhouden, maar het postkantoor duurde 20 dagen om het te leveren aan mij 😈😡😈😈 Maar, ik
begrijp je 2loup1, tussen een snuisterij en een cheque, is er reden tot bezorgdheid.
Ik bied u deze paar 🌹🌹🌹🌹, om u te laten wachten.
😎
Hallo roze 🌹🌹 Dank u voor uw
🌹 Als Mad de
regels volgt: 🗎 9.3 De verzendkosten van
de prijzen worden gedekt door het organiserende bedrijf, alle andere mogelijke kosten in verband met de Gift (implementatiekosten, inbedrijfstelling, installatie, gebruik, gebruik, administratieve formaliteiten) en niet opgenomen in de beschrijving van de Gift blijven de verantwoordelijkheid van het winnende lid. De winnaar van een prijs of winsten verbindt zich ertoe alle belastingen, heffingen, sociale bijdragen of andere mogelijke rechten van welke aard dan ook te betalen, die verschuldigd kunnen zijn in toepassing van de wet, waarbij het organiserende bedrijf wordt gekweten van elke aansprakelijkheid in dit opzicht. Als een prijs niet per post kon worden verzonden, worden de specifieke leveringsvoorwaarden van de Gift vermeld in de beschrijving van de Gift of in een persoonlijke e-mail aan de winnaar. Kavels die per post of per transporteur worden verzonden, reizen op risico en gevaar van de ontvanger. DreamCentury Entertainment kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor enig verlies of schade aan de verzonden partijen. DreamCentury Entertainment zal niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vertraging in de verzending van prijzen en partijen wanneer dergelijke vertraging niet toe te schrijven is aan het, maar is de schuld van de dienstverlener die het gebruikt om dergelijke verzending uit te voeren. Zij is niet contractueel of juridisch aansprakelijk voor het vervoer van de toegekende partijen en prijzen.
We kunnen concluderen dat ze geen shit geven 😈😈 Bovendien doet de
accountmanager diamant vip niet eens de moeite om te antwoorden op 😠 Ik verwacht maandag
een antwoord van hen te krijgen, anders heb ik het genoegen hen te intimideren 👏👏👏👏👏 Heb een goed weekend 🌹🌹.
🙁Bonjour, ik heb al een week geen antwoord gehad en het is dringend, want ik heb mijn dvd-speler niet ontvangen als het een pakketje is dat lang geleden had moeten aankomen en het is de tweede zending de eerste keer dat madwin MadWin verkeerde adres was????????? en daar lijkt het hetzelfde te zijn 🤪 Heb je
stuurde Madwin MadWin een prijs, p-sleutel stijl die ik niet heb ontvangen. Eenmaal ontvangen, controleerde ik de verzenddatum, die overeenkwam met degene die de site in mijn inkomsten bijhouden, maar het postkantoor duurde 20 dagen om het te leveren aan mij 😈😡😈😈 Maar, ik
begrijp je 2loup1, tussen een snuisterij en een cheque, is er reden tot bezorgdheid.
Een wolf moet weten dat tijdens grote periodes van grote kou sommigen in winterslaap gaan! En dat bij Grote veranderingen = Bugs = meer werk voor klantenservice... 😉
Claudie weer
We moeten stoppen met het polijsten van de pomp voor Mad
Zijn de datums van het verzenden van cheques ook onderdeel van de beugen?
Vb: Een cheque verzonden op de laatste 8 (inkomstenregistratie) dezelfde dag ontvangen, ze zijn sterk bij Mad 😀
Een geconsolideerde cheque verzonden op de laatste 5 tot nu toe, nog steeds niet ontvangen 😵
Er is ook een GROOT probleem op dit niveau 😈 Een computerfout, ik betwijfel het!
De SC winterslaap is lang, tenzij ze deel uitmaken van de beug 😀😀