Speler massou33 plaatste een bericht op 03/09 21:17 op het MadWin Forum: Is er een piloot in het vliegtuig.....?. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers - Pagina 2
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
Sinds 18-08 heb ik geen reactie meer gehad van de klantenservice op de paar gestelde vragen.
Ik heb een cadeau gewonnen ( Catch A Prize -buit) op 14-8, het is nog steeds niet verzonden.
Dus hier zijn mijn vragen: 1. Hoe lang moet ik wachten tot een "groot" cadeau wordt verzonden? 2. De klantenservice verplicht zich om binnen 48 tot 72 uur te reageren, hoe is deze stilte te verklaren?
Ik kan het verhaal van vakanties en zo begrijpen, maar het is het minste wat we kunnen doen om te waarschuwen, om gebruikers te informeren die voor veel van hen "betalen" (en toch...)! Het is niet ingewikkeld, een eenvoudig bericht op de "mijn account"-interface om te informeren dat de reactietijd tot een dergelijke datum langer is; een kleine regel in de veelgestelde vragen om te informeren over de verzendtijden van geschenken en waarom enz.
Zonder dat geloven we in Bugs , verliezen we het vertrouwen denk ik - ik hoop - zonder reden. En we verstoppen een forum dat te matig is, en klantenservice die het niet nodig heeft, stel ik me voor.